diumenge, 21 de juny del 2009

Emergència

Estic a Toulouse, els dies són grisos, he de revisar el meu concepte de tecnologia, sense ella el meu pare ja seria mort.


Helicòpter, morfina, respiració assistida, intubació, escànner, fèmur, fractura, informe, telèfon, fax, ambulància, autopista, gps, coma, transfusió, traumatisme, immobilització, desinfecció, protecció, operació, cirurgia, sonda, doctora, infermer, cura, gota a gota, Hôpital de Purpan, Service de Réanimation Polyvalente, Secteur C.


Em trobo en allò que s'anomena una experiència vital, et toquen sense voler i després d'això la vida canvia. Encara no sé fins a quin punt, el temps ho dirà.


3 comentaris:

Déjà-vu ha dit...

confiem en que de la mateixa manera que la normalitat s'ha trencat tan bruscament, en tornem de la millor manera, la més sana, saludable i millor possible. De manera que uns i altres xoquem mans per poder superar situacions així, cadascú aportant el màxim dins de les seves possibilitats.
Si més no, donar-nos una mica d'amor!

kàrol ha dit...

MAAARCCCC esperem que vagi tot mooolt bé!!!! Des de la nostra estimada terra les teves dmenTs t'enviem petunetttts i anims, i els nostres millors somriures i dmentcies k sempre ajuden :D (com les teves a nosaltres).
Avui hem fet l'avaluació de tecno, ja ho deus saber, i ha anat mooolt bé!!! estem molt molt contentes!!! tot això que hem viscut i treballat juntes ens ha encantat molt, i al Max i a la Cristi també. Hem fet una gran feina, i estic super feliç d'haver-ho pugut viure tot això. Moltes gràcies marC perke hi has contrubuït molt :)
FELICITATS A TOTES LES dmenTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petoneeeetSsssSSS

***m*domene(h ha dit...

Moltes gràcies Reines! Que l'amor que ara em doneu i que hem anat visquen, mai ens abandoni.
L'abraçada més dolça per les meves Reines!! mmmua
Us estimoOÖ!!